Inschrijfformulier

Inschrijven als lid/speler HCE

Inschrijven bij HCE gaat snel en gemakkelijk. Vul onderstaand inschrijfformulier in en klik op aanmelden. Je ontvangt na de inschrijving een e-mail met een kopie van jouw inschrijvingsformulier. Nadat je een bevestiging hebt ontvangen, worden jouw gegevens doorgegeven aan de jeugdcommissie of seniorencommissie. Zij delen je in een team in en zullen je meer informatie sturen. Verder ontvang je een lidnummer en wachtwoord om in te loggen op onze website. Nadat je hebt ingelogd op Mijn HCE, kun je jouw gegevens beheren en aanpassen. Mocht je verhuizen, een ander mailadres of telefoonnummer krijgen, pas dit dan gelijk aan in Mijn HCE. Zo kunnen we je op de hoogte houden van alle wedstrijden, trainingen, etc.

Door het invullen van de bankgegevens en het opsturen daarvan via
hockeyclubeelde.nl geef je de penningmeester van HCE toestemming om de verschuldigde contributie te innen. Heb je nog vragen naar aanleiding van je aanmelding en/of lidmaatschap, stuur dan een mail naar ledenadministratie@hockeyclubeelde.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Aanmelden als vrijwilliger

Vul onderstaand formulier in. Uiteraard ben je dan GRATIS lid. Er zullen geen kosten worden geïncasseerd. Geef bij punt 4 aan welke functie of taken je wilt doen bij HCE. Geeft bij punt 5 door dat je je vrijwilliger wilt worden bij HCE! Je ontvang een bevestigingsmail van je inschrijving als vrijwilliger.

Proeftrainingen

Wil je 3 gratis hockeytrainingen volgen om uit te proberen? Schrijf je dan in via het inschrijfformulier. Vermeld bij de bijzonderheden in welke groep je op school zit en dat je proeftraining wilt volgen. De jeugdcommissie neemt dan contact met je op voor het inplannen van je eerste proefhockeytraining.

Na de 3 gratis hockeytrainingen neemt de jeugdcommissie weer contact met je op. We hopen natuurlijk dat je na de 3 trainingen lid wilt blijven. We gaan dan ook direct kijken of we je kunnen plaatsen in een team. Als je niet lid wilt worden van HCE, dan dien je een mailtje te sturen naar ledenadministratie@hockeyclubeelde.nl. Je ontvangt dan een bevestiging van je afmelding en betaalt geen contributie.

Volwaardig lid

• Als volwaardig lid van HCE ben je speelgerechtigd voor de KNHB en mag je wedstrijden spelen bij je team
  • Als lid van HCE heb je stemrecht tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV)
  • Als lid van HCE betaal je contributie en heb je ook plichten (bardienst, scheidsrechter, e.d.) om de vereniging goed te laten functioneren