Opzeggen

We vinden het spijtig dat je HCE wilt verlaten. Mochten we je nog kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze, laat het ons dan weten. Vraag het jouw trainer, jouw coach of neem contact op met de ledenadministratie@hockeyclubeelde.nl.

Wil je opzeggen bij HCE dan gelden de volgende regels:

1. Opzeggingen voor het nieuwe seizoen dienen vóór 1 juni binnen te zijn bij de ledenadministratie, per email: ledenadministratie@hockeyclubeelde.nl
  2. Bij de opzegging niet alleen naam en adres vermelden, maar ook graag de reden van opzegging, je team en geboortedatum
  3. Opzeggingen na 1 juni worden niet meer voor het komende seizoen in behandeling genomen en zullen pas effectief zijn in het daaropvolgende seizoen. Je bent dan ook contributie verschuldigd.