Organisatie

HC Eelde is een mixed familieclub voor jong en oud. De organisatie bestaat uit een bestuur en verschillende commissies die het bestuur ondersteunen. Heb jij specifieke vragen of ben jij geïnteresseerd in de commissies van HCE? Klik dan hieronder op één van de commissies.

Hockey Club Eelde is de (sportieve) ontmoetingsplek in Eelde/Paterswolde en omgeving voor jong en oud. Een thuisbasis voor leden, supporters en sponsoren, niet alleen in het weekend maar juist alle dagen van de week. HCE is een open, vooruitstrevend, ambitieus en maatschappelijk betrokken familievereniging waar speelplezier en gezelligheid heel belangrijk zijn op recreatief- en prestatieniveau. De mixed leden van HCE staan centraal. Enerzijds omringd en ondersteund door enthousiaste, sportieve en respectvolle supporters en anderzijds omringd door loyale en gewaardeerde vrijwilligers en sponsoren. De leden maken samen HCE!

Missie HCE

• Het hockeyspel, de ontwikkeling, zowel sportief, sociaal als maatschappelijk, de beleving en het plezier staan centraal
  • Wij stellen sportiviteit en respect voorop
  • Onze vereniging is bereikbaar en toegankelijk voor leden, vrijwilligers, supporters en sponsoren