Keeper spullen


Datum: 28-06-2017

Categorie:

Keeperspullen HCE

Afgelopen dinsdag 27 juni was het moment om je
keeperspullen te laten controleren en/of in te leveren. De meeste teams hebben
dat ook gedaan. Teams met een vaste keeper hebben de tas weer meegenomen omdat
je dan ook oefenwedstrijden en trainen makkelijk kan organiseren. Vooral bij de
E teams is niet altijd meteen duidelijk wie de nieuwe keeper of coach gaat
worden en bovendien is dit ook de leeftijd waar al snel grotere spullen nodig
zijn. Die tassen blijven dan in het clubhuis en worden eind augustus weer
uitgegeven.

In juli / augustus kunnen wij op basis van de
inventarisatie spullen bijbestellen en zorgen dat iedereen eind augustus weer
veilig kan keepen. Voor de teams die niet zijn geweest of voor tussentijdse
vragen / benodigdheden kan je contact opnemen met iemand van de materiaalcommissie.
Zie website [organisatie] [bestuur]. Onze namen staan onderaan genoemd. Je kunt
ook altijd iemand van de TC/JC vragen.

Beheer keepertassen

Een keepertas met spullen vertegenwoordigd al snel een
waarde van 1000 euro of meer. Met 25 teams begrijpt iedereen dat we moeten
voorkomen dat er onnodig schade of verlies optreedt. Om die reden zijn er ook
afsluitbare hokken in de gang gekomen. Graag jullie aandacht om e.e.a. netjes
en afgesloten te houden. Een redelijk groot aantal keepers en coaches bewaart
de spullen thuis. Dan blijft het in zicht en kan men makkelijk meedoen met
oefenwedstrijden etc. Welke opslag locatie je ook het handigst vindt, we hopen
op jullie hulp om onnodige schade te voorkomen.

Radek bedankt !

Radek Nosek heeft jarenlang de spullen verzorgd en
reparaties uitgevoerd. Hij is en blijft natuurlijk een bron van veel kennis
rondom de keeperspullen. Namens HCE (en dus jullie allen) erg veel dank voor
alle werk in de afgelopen jaren! Voor
vragen over keeperspullen kan je vanaf nu terecht bij Rob Schaub, Hein vd Werf
en Alfred de Jong.