Clubtenue

Het mooie clubtenue van HCE bestaat uit een donkerblauw shirt met een verticale rode streep op de voorkant, donkerblauwe broek of donkerblauwe rok met logo en donkerblauwe kousen. Het dragen van het clubtenue tijdens door de KNHB vastgestelde wedstrijden en toernooien is verplicht. Er is een apart uit-shirt voor HCE.

Clubkleding nu te bestellen via eigen HCE-webwinkel

Onze clubkleding is vanaf heden te bestellen via onze eigen HCE-webwinkel. Daarnaast zal er een paar keer per seizoen een pasmoment zijn in onze kantine, ook dan kun je kleding kopen. Dit zal o.a. aan het begin van het nieuwe seizoen georganiseerd worden. Na de zomer is er ook een ander model sokken (ruimer) beschikbaar in het assortiment. De kleding wordt rechtstreeks geleverd door onze partner FABB sportswear. De kleding wordt binnen een paar werkdagen bij je thuisbezorgd.

Bestel jouw HCE-kleding