De Club van 100 - HCE

Naast onze trouwe sponsoren en leden zijn we ook trots op onze Club van 100! Ook zij leveren jaarlijks een extra financiële bijdrage aan de ontwikkeling van onze vereniging HCE. Met de bijdrage van de Club van 100 is het mogelijk om iets extra's te kunnen doen voor onze vereniging en onze leden.

Doel van de Club van 100

De leden van de Club van 100 stellen jaarlijks een financiële bijdrage van €100,- per persoon ter beschikking aan HCE voor bijzondere aanschaffen, investeringen of activiteiten. Met het lidmaatschap van de Club van 100 hopen wij daarnaast extra betrokkenheid te creëren van de leden bij onze hockeyvereniging.

Te denken valt aan:

• vernieuwen achterste veld
  • een ballenkanon
  • extra trainingsmateriaal
  • aankleding/inventaris clubhuis en terrein
  • etc.

De Club van 100 is nooit vol! En nieuwe leden zijn altijd van harte welkom! WE gaan voor de Club van 100 vanaf 2023 leuke activiteiten organiseren. Zorg dat je erbij bent! Heb je interesse? Neem dan contact met ons op via sponsor@hockeyclubeelde.nl. We verwelkomen je graag bij de Club van 100.

Aanmelden Club van 100!